Vegan Bakkal, ortalama aylık kazancını yükseltmek ve bununla birlikte karlılığını da yükseltmeyi hedeflemekteydi.
Önceki veriler incelenerek tespit edilen eksikler ve geliştirilebilir yerlere odaklanarak başta Arama ağı ve Alışveriş reklamları olmak üzere eski çalışmalar revize edildi veya kapatıldı.
Arama ağında kullanılan bazı anahtar kelimelerin yarattığı gereksiz maliyetler ve arama terimlerinden ortaya çıkan alakasız aramalar negatiflenerek diğer reklam kanalları için ekstra bütçe yaratıldı. Alışveriş reklamları Analytics’te en çok sipariş alan ve en karlı ürünlere göre hiyarerşik tekrar düzenlendi. Sosyal medya tarafında var olan remarketing kurguları genişleterek benzer hedefleme metotlarıyla yeni kitle reklamları da aktif edildi.
Bilgilenin, İlham Alın: Aylık Haberler ve İçgörüler Kaynağınız.
Bizi Takip Edin!
Copyright © 2025 Dijital Dönüşüm İnternet Reklam Hizmetleri A.Ş.