Mevcutta bulunan ekipleriyle birlikte çeşitli platformlardan (Marine Software ve Adobe (efficient frontier gibi) yararlanmalarına rağmen istedikleri sonuçları alamıyorlardı. Markanın en büyük hedefi reklam maliyetlerini patlatmadan ROI değerlerine ulaşmaktı.
Oldukça yüksek sayıdaki anahtar kelimelerin her birinin performansını tespit edebilmek için otomatik teklif optimizasyon aracı olan Kenshoo Portfolio Optimizer (KPO) kullanıldı.
Değişiklikleri ve güncelleştirmeleri belli bir seviyede yapabilmek için Skyscanner Kenshoo Editor aracını kullandı. Çevrimdışı çalışan bu araç ile Skyscanner ekibi tüm reklam kampanyalarındaki değişiklikleri minimum efor sarf ederek kolayca yapmaya başladı. Kampanyalar içerisindeki tekrarları bulup, bunları düzeltti. Aynı zamanda, mevcut kampanyaları farklı arama motorlarına da kolayca aktarabildiler.
KPO kullanılan 90 gün sonucunda, Skyscanner Büyük Britanya pazarında tam eşlemeli kelime tıklamalarında %28, ROI (yatırım getirisi)’de ise %44 artış sağladı. ROI’deki bu artışın en büyük desteği ise marka harici yapılan aramalardaki %20’lik artış sayesinde gerçekleşti. Aynı zamanda Skyscanner dönüşümlerinde %104 artış gözlemledi. Üstelik bunu ortalama tıklama başı maliyette 0,09 Pound (0,37 TL) düşüş sağlayarak yaptı. Buradaki en önemli nokta ise şuydu, bu çalışma sürecinde pazar henüz sezona girmemişti.
Büyük Britanya’daki sonuçlara paralel olarak Fransa’da da benzer başarılar elde edildi. Kenshoo sayesinde burada da tam eşlemeli kelimelerden gelen trafik Eylül ayından Kasım ayına kadar %24 arttı. Aynı sürede genel ROI’de toplamda %37, marka harici aramalarda ise %20 artış sağlandı. Toplamda ise dönüşümler %78 oranında artarken ortalama tıklama başı maliyet ise 0,07 Pound (0,29 TL) düştü.
Bilgilenin, İlham Alın: Aylık Haberler ve İçgörüler Kaynağınız.
Bizi Takip Edin!
Copyright © 2025 Dijital Dönüşüm İnternet Reklam Hizmetleri A.Ş.