Seyhanlar.com Başarı Hikayesi

Woman buying food in the supermarket

Neler Yapıldı?​

0 %

Web Site Trafiği

0 %

Ciro

0 %

Web Site Trafiği

Markanın Beklentisi Neydi?

Marka Bursa’da faaliyet gösterdiği için Bursa halkının bir çoğuna erişmek ve web sitesinden alışveriş yapılma sayısını arttırmak istiyordu. Bir çok şubesi olan marka artık sadece fizikselde değil, tüm Türkiye’den kullanıcılara erişmek ve bu sayede ciro ve satışlarını arttırmak istiyordu.

Hedef ve Amaçlar

Markanın cirosunun artması,

Yeni potansiyel müşterilere erişmek,

Yeni reklam kampanyaları oluşturmak,

Kreatif çalışmalara yer vermek

Arama motoru sıralamalarında ilgili anahtar kelimelerde ilk sayfaya çıkmak

 

Sonuçlar

Tek Kılavuz Dijital Performans ekibinin Seyhanlar.com için titizlikle hazırladığı reklamlar ile Bursa nüfusunun tam %43’üne erişim sağlandı.Buna bağlı olarak elde edilen ciro tam %886 oranında artış gösterirken reklam maliyetlerinde %43 azalma kaydedilmiştir.

GELİ BİRLİKTE YENİ
BAŞARILAR YAZALIM