Online Yedek Parça Başarı Hikayesi

Auto Mechanic Fixing Car on Lift

Neler Yapıldı?​

0 %

Web Site Trafiği

0 %

ROI

0 %

Ciro

Markanın Beklentisi Neydi?

Marka Otomotiv sektöründe rekabetin fazla olması nedeniyle tıklama başına maliyetlerini düşürmek, Web site altyapısının değişmesinden sonra dönüşüm oranlarını arttırmak, mevcutta olan reklam stratejisinin değiştirilerek yeni kurgulanan reklamların iyi optimize edilmesini, aynı zamanda SEO çalışmalarının yapılmasıyla birlikte arama motoru sıralamalarında ilk sıralarda yer almak istiyordu. 

Hedef ve Amaçlar

Rekabetin çok fazla olduğu alanda tıklama başına maaliyetleri düşürmek

Başarılı reklam kurguları oluşturmak

Arama sıralamalarında üst sayfalara çıkmak

Kullanıcıya özel reklamların gösterilmesi

Potansiyel müşteri sayısını arttırmak 

Markanın sosyal medya hesaplarından satışlar elde etmek

Markayı istenilen konuma getirmek

Sonuçlar

Siteyle etkileşim kurmuş kullanıcılara özel doğru reklam kurguları geliştirilerek dönüşüm oranları yükseltildi. Oluşturulan düşük maaliyetli reklamlarla birlikte kullanıcıya özel marka-modeller gösterildi. Sonuç olarak markanın ciro değeri arttı.

Yapılan SEO çalışmaları sonucunda arama sıralamalarında alt sayfa ve kısımda yer alan marka ilk sayfalar ve en üst sonuçlarda yer almaya başladı. Bu süreçte rekabet ölçümlendirmesi ve konumlar, site içeriğinde geliştirme ve düzenlemeler, anahtar kelime çalışmaları yapıldı. Bu süreçte SEO ve reklam çalışmalarının birlikte yürütülmesi marka adına oldukça önemli değerler kattı.