Morcadde.com Başarı Hikayesi

Boy and girl raised their hands up in kids store

Neler Yapıldı?​

0 %

Organik trafik

0 %

Web Site Trafiği

0 %

ROI

Markanın Beklentisi Neydi?

Bebek ve çocuklar için organik ve hassas ürünler satan Morcadde; sektörel pazardaki payını büyütmek ve e-ticaret cirolarını artırmak istemekteydi. 

Hedef ve Amaçlar

Markanın cirosunun artması,

Yeni potansiyel müşterilere erişmek,

Yeni reklam kampanyaları oluşturmak,

Yeni reklam stratejilerinin oluşturulması,

Marka bilinirliğini arttırmak.

Sonuçlar

Google Ads aracılığıyla ürün grupları ayrıştırılarak Alışveriş kampanyaları özelleştirildi. Benzer bir çalışma sosyal medya kanallarında yayınlanmak üzere katalog reklamlarıyla yapıldı. Elde edilen sonuçlarla beraber yapılan optimizasyonlar geliştirildi ve 2 ay gibi kısa sürede çok önemli performans gelişmeleri sağlanmıştır.

GELİ BİRLİKTE YENİ
BAŞARILAR YAZALIM