Marketpaketi Başarı Hikayesi

Neler Yapıldı?​

0 %

Organik trafik

0 %

Web Site Trafiği

0 %

Ciro

Markanın Beklentisi Neydi?

Marketpaketi.com dijitalleşen dünyada rekabetin artmasıyla ve markalaşma yolunda attığı adımlardan dolayı dijital reklam mecralarında var olmak ve kendini gösterebilmek istiyordu. Reklamlar sayesinde site içi satın alımların artması ve bu satın alımların ciroya etki etmesini istiyordu.

Hedef ve Amaçlar

Doğru optimizasyonlar yapılarak ROI’nın arttırılması,

Markaya en uygun reklam kampanyalarının kurgulanması

Marka bilinirliğinin arttırılması

Yeni potansiyel müşterilere erişmek 

Sonuçlar

Tek Kılavuz’dan önce hesaplarını kendileri yöneten marketpaketi.com Google Search reklamları üzerinden çalışmalarını gerçekleştirirken, tüm kampanya türleriyle beraber ağırlığı PLA reklamlarına vererek eksik noktalar tamamlandı. Aynı zamanda Sosyal Medya kısmında eksik olan satış grafiği ele alarak alternatif bir yön çizildi. Bunu desteklemek için Criteo tarafında da çalışmalara özen gösterildi.

Tasarlanan kurgular sonucunda istenen ve hedeflenen tüm neticeler elde edildi. Başarılar sonucunda hem reklam bütçelerini arttırıldı hem de bütçeden elde ettikleri cirolar yükseltidi. Marketpaketi.com Tek Kılavuz ile ilk 3 aylık süre zarfında sırasıyla Roi değerleri 4,64 – 7,86 – 6,58 iken devam eden aylarda da  10,33 – 10,26 roi değerlerine ulaşmıştır.

Son bir yılın sonunda ciroda %410 artış gösterirken roi değeri de %155 artmıştır.

Aktif devam eden çalışmalar ışığında son 3 aydaki ROİ piyasa koşullarının zorluklarına rağmen 10,18 olarak kazandığı ivmeyi aynı şekilde sürdürmektedir. 

 

Related Projects

Strategies enable brands to unlock revenue.