Mabel Çikolata Başarı Hikayesi

chocolate with ingredients

Neler Yapıldı?​

0 %

Ciro Artışı

0 %

Sipariş Oranında Artış

0 %

Hemen Çıkma Oranlarında iyileşme

Markanın Beklentisi Neydi?

Dijital çağa ayak uydurmak isteyen marka, Türkiye’deki marka bilinirliğini daha da büyütüp e-ticaret satışlarını artırmayı hedeflemekteydi.

Hedef ve Amaçlar

Türkiye’nin çikolata sektöründe öncü olan markanın hedef kitlesinin daha da genişletilmesi

Reklam setlerinde doğru hedef kitlenin belirlenmesi

DPA ve Trafik reklamlarına öncelik verilerek mevcut bütçe ile en doğru kitlenin belirlenmesi

Marka görünürlüğünü sağlamak

Ciroları arttırmak

Sonuçlar

Performans pazarlama anlamında ilk deneyimini yaşayacak olan markanın tüm ilgili kod entegrasyonları tamamlandı. Analytics verileri segmente edilerek kitleler şeklinde Google Ads hesabına aktarıldı. 

Sosyal medya tarafında IG sayfaları ve FB sayfaları işlenerek nitelikli kitleler oluşturuldu. Bu yapılan çalışmalar sayesinde daha önce performans pazarlama anlamında bir geçmişe sahip olmasa da markanın değerli kitlesi işlenerek başlangıç için önemli kazanımlar sağlandı.

Google Ads aracılığıyla Arama Ağı ve Alışveriş reklamları ile 6 ay sonunda ilk ay verilerine kıyasla büyük ölçüde gelişim gösterilmiştir.

Related Projects

Strategies enable brands to unlock revenue.