Limsak Başarı Hikayesi

Neler Yapıldı?​​

0 %

Organik trafik

0 %

ROI

0 %

Web Site Trafiği

Markanın Beklentisi Neydi?

Limsak, büyüyen E-ticaret ve organik ürün pazarında kendini konumlandırmak, tüm Türkiye’ye ulaşarak ürünlerini daha geniş kitlelere ulaştırarak cirolarını artırmak istemekteydi. 

Hedef ve Amaçlar

Büyüyen e-ticaret ve organik ürün pazarında kendini konumlandırmak,

Tüm Türkiye’ye satış yapmak,

Cirolarını arttırmak,

Marka bilinirliğini arttırmak

Geniş kitlelere ulaşmak,

Web site altyapısındaki sorunların çözülerek gerekli kodların eklenmesi

Önceki olumsuz deneyimlerin giderilmesi,

Reklam stratejisinin oluşturulması,

Sonuçlar

Markanın önceki ajans deneyimlerinde, gerekli kod kurulumu yapılmamıştı. Doğru stratejiler belirlenerek web sitesine gerekli kod kurulumu yapıldı. Markanın web sitesindeki teknik eksiklikler giderilerek Analytics ve Google Ads kod entegrasyonları doğru şekilde sağlanarak veri akışı anlamlı hale getirildi.

Nitelikli kullanıcılara ulaşabilmek için markadan alınan feedbacklerle birlikte yüksek hacimli arama ağı trafiğinde anahtar kelime hunisi geniş tutuldu. 2 ay gibi kısa bir sürede veri analizi ve optimizasyonlarla birlikte önemli performans gelişmeleri sağlandı.

Related Projects

Strategies enable brands to unlock revenue.