Case Study Detail

Kalemlik Başarı Hikayesi

Neler Yapıldı?​

0 %

Organik rafik

0 %

Conversion Rate

0 %

Web Site Trafiği

Markanın Beklentisi Neydi?

Yeni reklam kurgularının oluşturulup sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayısının arttırılmasını ve trafiğin artmasını istiyordu. Önceden kullanılan reklam kampanyalarından memnun olmadıkları için yeni bir reklam kampanyası oluşturulup dönüşüm oranlarını arttırmak istiyordu. Hem sosyal medya hem web sitesinden satışlarını arttırmak ve marka bilinirliğini sağlamak en büyük amaçlarıydı.

Hedef ve Amaçlar

Marka bilinirliğinin artması

Sosyal medya kanallarındaki ve Web sitesindeki trafiği arttırmak

Sosyal medya kanalları ve Web sitesi üzerinden satışları arttırmak

Cironun arttırılması

Markanın ihtiyaçlarına en uygun reklam modellerinin belirlenmesş

Web sitesinde doğru optimizasyonların yapılması





Sonuçlar

Sosyal medyada yalnızca facebook ve instagram kanallarında trafik reklamı yapılırken özel olarak analiz edip uygulanan yeni kampanya kurguları ve farklı reklam modellerini kullanılarak, facebook ve instagram da takipçi sayısında artış sağlanırken, internet sitesi satışlarında ciddi bir artış kaydedildi.

 

Haziran ayında Kalemlik.com’da Google için özel olarak hazırlanan, bir çok farklı kırılım barındıran kampanya kurguları dijital performansı arttırmaya yönelik kullandığı teknolojiler ve kenshoo optimizasyon sistemi ile henüz ilk ay olmasına rağmen reklamlardan elde ettiği ciro da  %85lik bir artış, 2. ayda ise bu oran %125lere, 3. ay %182lik artış sağlayarak rakiplerini geride bıraktı.

Related Projects

Strategies enable brands to unlock revenue.