İşmont Başarı Hikayesi

Young man choosing work clothes in store

Neler Yapıldı?​

0 %

Organik trafik

0 %

Conversion Rate

0 %

UX Dönüşüm Oranı

Markanın Beklentisi Neydi?

Kendi sektörünün en önde gelen markası olmasına rağmen dijital alanda yeterli seviyede başarıya ulaşamadığı ve trafik anlamında istediği değerlere yükselememekteydi. Marka fiziksel mağazalarının olmadığı yerlere de erişmek, bu sayede hem bilinirliğini hem de cirosunu arttırmak istiyordu.

Hedef ve Amaçlar

Markanın fiziksel mağazası olmayan yerlere de erişmesi

Google Ads çalışmalarında kar etmek

SEO çalışmaları ile daha yüksek ve nitelikli trafiğe ulaşmak 

Ciro ve kar artışı

Tıklama maliyetlerinin düşürülmesi

Dönüşüm oranlarının arttırılması

Sonuçlar

Başlangıç kurgusu olarak ilk ay markanın arama ağı ve alışveriş reklamları optimize edilerek tıklama maliyetleri ilk ay %59 oranında düşürüldü ve bütçe yükseltmesine gerek kalmadan aynı bütçeyle siteye daha yüksek trafik elde edildi. Tıklama maliyetlerini düşürürken nitelikli kullanıcıları siteye çekmek de oldukça önemliydi ve ilk ay sonunda %19 dönüşüm oranı artırılarak karlılık anlamında da önemli gelişme gösterildi.

GELİ BİRLİKTE YENİ
BAŞARILAR YAZALIM