Hospitadent Başarı Hikayesi

A dental check-up of patient in dentist surgery

Neler Yapıldı?​

0 %+

Dönüşüm Oranı

0 %

Web Site Trafiği

0 %

Ciro

Markanın Beklentisi Neydi?

Doğru reklam optimizasyonlarının yapılarak form ve yeni potansiyel müşterilerine erişmek istiyorlardı. Gelen yeni form ve potansiyel müşterilerinin, gerçek müşteriye dönüp cirolarını arttırmak istiyorlardı.

Hedef ve Amaçlar

Markanın cirosunun artması,

Yeni potansiyel müşterilere erişmek,

Yeni reklam kampanyaları oluşturmak,

Hesaplar üzerinde yapılan günlük optimizasyonların yanı sıra kullanılan 3.parti ürünlerle de desteklenerek insan gücünün yetersiz kaldığı kısımları makine gücüyle kapatmak

Analytics üzerinden detaylı yapılan çalışmalarla  müşteri performansları değerlendirmek

Sonuçlar

Google kampanyaları optimize edildi ve akıllı kampanya modelleri kullanıldı. CPC değerleri olabildiğince düşürüldü. Hedef kitleler yeniden oluşturuldu. Form başına ücretler düşürüldü. Eskisine göre daha çok ve daha doğru kitleye erişim sağlandı.

Related Projects

Strategies enable brands to unlock revenue.