Doğru reklam optimizasyonlarının yapılarak form ve yeni potansiyel müşterilerine erişmek istiyorlardı. Gelen yeni form ve potansiyel müşterilerinin, gerçek müşteriye dönüp cirolarını arttırmak istiyorlardı.
Markanın cirosunun artması,
Yeni potansiyel müşterilere erişmek,
Yeni reklam kampanyaları oluşturmak,
Hesaplar üzerinde yapılan günlük optimizasyonların yanı sıra kullanılan 3.parti ürünlerle de desteklenerek insan gücünün yetersiz kaldığı kısımları makine gücüyle kapatmak
Analytics üzerinden detaylı yapılan çalışmalarla müşteri performansları değerlendirmek
Google kampanyaları optimize edildi ve akıllı kampanya modelleri kullanıldı. CPC değerleri olabildiğince düşürüldü. Hedef kitleler yeniden oluşturuldu. Form başına ücretler düşürüldü. Eskisine göre daha çok ve daha doğru kitleye erişim sağlandı.
Bilgilenin, İlham Alın: Aylık Haberler ve İçgörüler Kaynağınız.
Bizi Takip Edin!
Copyright © 2025 Dijital Dönüşüm İnternet Reklam Hizmetleri A.Ş.