Mevcutta bulunan potansiyel müşteri sayısını arttırmak,
Reklam çalışmalarında istedikleri sonuçları elde etmek,
Kar marjını arttırmak
Ehirdavat.com eski ve köklü bir marka olduğu için belli bir müşteri kitlesine sahipti. Google’da aylık 3000 – 5000 TL bütçe ile reklam çalışması yapılıyor ancak istenilen verim sağlanamıyordu.
Bunlara ek olarak reklam çalışmalarında önem verilmesi gereken bir çok sektörel problem mevcuttu. Hırdavat sektöründe genel olarak ürünler cirosal olarak yüksek getiriye sahip olmasına rağmen, kar marjı düşük olan ürünlerdi.
Bu iki bileşene baktığımızda reklam çalışmaları için dönüşüm başına maaliyeti kontrol altında tutmak gerekiyordu. Tek Kılavuz, dönüşüm odaklı profesyonel bir reklam çalışması PLA reklamları için gerekli tüm çalışmaları özenle yaptı.
En az Google kadar önemli olan Sosyal medya reklamlarında da yeniden bir strateji belirleyerek, yeni hedef kitlelere reklamlar çıkıldı.
Bilgilenin, İlham Alın: Aylık Haberler ve İçgörüler Kaynağınız.
Bizi Takip Edin!
Copyright © 2025 Dijital Dönüşüm İnternet Reklam Hizmetleri A.Ş.