E-hırdavat Başarı Hikayesi

Neler Yapıldı?​

0 %

Organik trafik

0 %

Conversion Rate

0 %

UX Dönüşüm Oranı

Markanın Beklentisi Neydi?

Mevcutta bulunan potansiyel müşteri sayısını arttırmak,

Reklam çalışmalarında istedikleri sonuçları elde etmek,

Kar marjını arttırmak

Hedef ve Amaçlar

Mevcut potansiyel kitleyi genişletmek,

Ciroyu arttırmak,

Dönüşüm odaklı reklam kampanyaları oluşturmak

Sosyal medya reklamlarından gelecek potansiyel müşterileri belirlemek



Sonuçlar

Ehirdavat.com eski ve köklü bir marka olduğu için belli bir müşteri kitlesine sahipti. Google’da aylık 3000 – 5000 TL bütçe ile reklam çalışması yapılıyor ancak istenilen verim sağlanamıyordu.

 

Bunlara ek olarak reklam çalışmalarında önem verilmesi gereken bir çok sektörel problem mevcuttu. Hırdavat sektöründe genel olarak ürünler cirosal olarak yüksek getiriye sahip olmasına rağmen, kar marjı düşük olan ürünlerdi.

 

Bu iki bileşene baktığımızda reklam çalışmaları için dönüşüm başına maaliyeti kontrol altında tutmak gerekiyordu. Tek Kılavuz, dönüşüm odaklı profesyonel bir reklam çalışması  PLA reklamları için gerekli tüm çalışmaları özenle yaptı. 

 

En az Google kadar önemli olan Sosyal medya reklamlarında da yeniden bir strateji belirleyerek, yeni hedef kitlelere reklamlar çıkıldı.

Related Projects

Strategies enable brands to unlock revenue.