SOSYAL MEDYA REKLAMLARI
Sosyal Ağ Reklamları; Facebook, Instagram ve Twitter gibi sosyal ağlardaki sponsorlu alanlarda, ürün
ve hizmetle ilgilenmesi muhtemel kişilerin karşısına çıkmak demektir. 2016 yılında, Türkiye’deki aktif
Facebook kullanıcı sayısı 42 milyonun, Instagram kullanıcı sayısı 21 milyonun, Twitter kullanıcı sayısı
12 milyonun üzerindedir. Yani, sosyal ağ reklamları oldukça büyük fırsatlar barındırıyor.
Sosyal ağ kullanıcılarından, bu ağlarda günde 2 saat ve üzeri vakit geçirenlerin %46’sı online alışveriş
yapıyor. Fakat, rekabetin bu kadar yüksek olduğu bu alanda başarılı olmanın sırrı, doğru kullancıyı
doğru zamanda doğru içerikle bulmaktır. Tek Kılavuz Dijital Performans Ajansı, Kenshoo otomatik
Teklif optimizasyon sistemi ile hangi tip kullanıcının ne zaman ve nasıl neye ilgi göstereceklerini
öğrenir ve ona göre otomatik reklam kurgularını hayata geçirir.