“ DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLACAK ”
NELER YAPTIK ?
BAŞARI HİKAYELERİ
Google Reklamları - başarı hikayeleri TESBİHANE TEK KILAVUZ İLE CİROSUNU 8,96 KATINA ÇIKARDI
Tesbihane 2015 yılından bu yana Google reklamları ve tüm dijital reklam çalışmaları için Tek Kılavuz Dijital Performans Ajansından profesyonel destek almaktadır.devamı »
Tüm Başarı Hikayeleri İçin Tıklayınız
KARİYER
Tek Kılavuz Ailesi'ne Hoşgeldiniz
Tek Kılavuz Dijital Performans Ajansı'nda Türkiye'nin önde gelen markalarına hizmet vermek ve gücümüze güç katmak için Ailemizin bir parçası mı olmak istiyorsunuz? Yan taraftaki form alanı ile bize ulaşın. İlgili departman sorumlumuz size ulaşsın.
BAŞVURU FORMU
GÖRÜNTÜLÜ REKLAM AĞI
Milyonlarca web sitesi, blog, haber kaynakları gibi sitelerde sizin belirleyeceğiniz hedef kitlesine işletmenizle alakalı resim, video veya metin reklamlar gösterebilirsiniz. Görüntülü reklam ağında gösterim başı veya tıklama başı maliyet ile ücretlendirilirsiniz. Reklamlarınız belirlediğiniz hedef kitleye gösterimi sağlanacak şekilde optimize edilir ve reklamlarımızın yer aldığı web sitelerinden en yüksek dönüşümü, performansı almamız için sürekli optimize edilir.
Anahtar Kelime Hedeflemesi
İşletmenizin reklamının gösterileceği web sitelerini ilgili sayfanın metin içeriğine bakarak, sizin belirlediğiniz anahtar kelimenin geçmesi durumunda reklamlarınız otomatik olarak gösterilmeye başlar.

Örnek Hedefleme : x haber sitesinde finans kelimesinin geçtiği bir içerik sayfasında sizinde anahtar kelimeniz “finans” ise reklamlarınız o sayfada gösterim sağlar!
İlgi Alanı Hedeflemesi
İşletmenizin sunduğu ürün ve hizmetlerle ilgi daha önce web sayfalarında gezmiş, Google’da arama gerçekleştirmiş kullanıcılara sizin reklamlarınız gösterimi sağlanır.

Örnek Hedefleme : Son 30 gun içerisinde uçak bileti araması yapmış, uçak bileti sitelerini gezmiş, seyahat portalarına bakmış bir kullanıcı düşünelim! İlgili kişiler potansiyel araç kiralama hizmeti alabilecek durumdadır. İlgi alanı hedeflemesi SEYEHAT olan kullanıclara “oto kiralama” reklamlarımızı gösterebiliriz.
Konu Hedeflemesi
Google Görüntülü Reklam ağı’nın yayıncı web sitelerinin konusuna göre hedefleme yapabilirsiniz. Tüm yayıncı sitleri hergün analiz edilerek hangi konuya ait olduğu google tarafından belirlenir.

Örnek Hedefleme : Mesela, “Yemek Tarifi” konusunu hedefleyerek, mutfak gereçleri ürünlerinizi “yemek tarifi” temalı web sitelerinde gösterimini sağlarsınız.
Yerleşim Hedeflemesi
Reklamlarınız kesinlikle çıkmasını istediğiniz özel olarak hedeflemek istediğiniz web siteleri olabilir yada performansı bizim için yüksek olan dönüşüm getiren web siteleri listesi oluşturabiliriz. Reklamlarınızı bu sayfalarda içeriği ne olursa olsun göstermesini sağlarız.

Örnek Hedefleme : Gayrimenkul sektöründesiniz ve amacınız form almak sahibinden.com gibi web sitelerini hedefleyebilir ve burada reklamlarınızın gösterimini sağlayabiliriz. Dilerseniz diğer hedefleme modellerinide birlikte kullanarak daha spesifik hedeflemelerde yapabiliriz. Sahibinden.com da “küçük çekmece satılık ev” kelimesini içeren sayfalarda göster gibi.
Demografi Hedeflemesi
Bu özellik ile belirli bir yaş aralığı ve cinsiyet grubuna ait olma ihtimali yüksek kişilere diğer hedefleme yöntemleriyle birlikte kullanarak reklam gösterimi sağlarız..



Örnek Hedefleme : Sadece “bayanların” ilgi duyduğu ürünler sunuyorsanız erkek ve istemediğiniz yaş aralıklarını hariç tutarak sizin istediğiniz demografik kitleye reklam gösterimi sağlanır. Bu sayede gereksiz harcama ve reklam gösterimi yapılmaz.
Yeniden Pazarlama Hedeflemesi
Web sitenizi veya mobil uygulamanızı daha önce ziyaret etmiş fakat istediğiniz aksiyonu almamış kullanıcılarla tekrar bağlantı kurmanızı sağlar.




Örnek Hedefleme : Son 7 gun içerisinde x ürünlerinize bakmış ve satın almadan sitenizden ayrılmış kullanıcıları düşünelim. Bu kullanıcıları daha sonra girdikleri tüm web sitelerinde, sosyal ağlarda ve video sitelerinde sizin reklamlarınızı, hatta ve hatta baktığı ürünleri tekrar gösterelim! Ne dersiniz hoş olmaz mı ?
Daha Fazla Bilgi İçin Bizimle İletişime Geçin


Biz Sizi Arayalım