Anahtar Kelime Hedeflemesi
İşletmenizin reklamının gösterileceği web sitelerini ilgili sayfanın metin içeriğine bakarak,
sizin belirlediğiniz anahtar kelimenin geçmesi durumunda reklamlarınız otomatik olarak gösterilmeye başlar.
Örnek Hedefleme :
x haber sitesinde finans kelimesinin geçtiği bir içerik sayfasında sizinde anahtar kelimeniz “finans” ise
reklamlarınız o sayfada gösterim sağlar!
İlgi Alanı Hedeflemesi
İşletmenizin sunduğu ürün ve hizmetlerle ilgi daha önce web sayfalarında gezmiş, Google’da arama
gerçekleştirmiş kullanıcılara sizin reklamlarınız gösterimi sağlanır.
Örnek Hedefleme :
Son 30 gun içerisinde uçak bileti araması yapmış, uçak bileti sitelerini gezmiş, seyahat portalarına
bakmış bir kullanıcı düşünelim! İlgili kişiler potansiyel araç kiralama hizmeti alabilecek durumdadır.
İlgi alanı hedeflemesi SEYEHAT olan kullanıclara “oto kiralama” reklamlarımızı gösterebiliriz.
Konu Hedeflemesi
Google Görüntülü Reklam ağı’nın yayıncı web sitelerinin konusuna göre hedefleme yapabilirsiniz.
Tüm yayıncı sitleri hergün analiz edilerek hangi konuya ait olduğu google tarafından belirlenir.
Örnek Hedefleme :
Mesela, “Yemek Tarifi” konusunu hedefleyerek, mutfak gereçleri ürünlerinizi “yemek tarifi” temalı
web sitelerinde gösterimini sağlarsınız.
Yerleşim Hedeflemesi
Reklamlarınız kesinlikle çıkmasını istediğiniz özel olarak hedeflemek istediğiniz web siteleri olabilir yada
performansı bizim için yüksek olan dönüşüm getiren web siteleri listesi oluşturabiliriz. Reklamlarınızı bu
sayfalarda içeriği ne olursa olsun göstermesini sağlarız.
Örnek Hedefleme :
Gayrimenkul sektöründesiniz ve amacınız form almak sahibinden.com gibi web sitelerini hedefleyebilir ve burada reklamlarınızın gösterimini sağlayabiliriz. Dilerseniz diğer hedefleme modellerinide birlikte kullanarak daha spesifik hedeflemelerde yapabiliriz. Sahibinden.com da “küçük çekmece satılık ev” kelimesini içeren sayfalarda göster gibi.
Demografi Hedeflemesi
Bu özellik ile belirli bir yaş aralığı ve cinsiyet grubuna ait olma ihtimali yüksek kişilere diğer
hedefleme yöntemleriyle birlikte kullanarak reklam gösterimi sağlarız..
Örnek Hedefleme :
Sadece “bayanların” ilgi duyduğu ürünler sunuyorsanız erkek ve istemediğiniz yaş aralıklarını
hariç tutarak sizin istediğiniz demografik kitleye reklam gösterimi sağlanır. Bu sayede gereksiz
harcama ve reklam gösterimi yapılmaz.
Yeniden Pazarlama Hedeflemesi
Web sitenizi veya mobil uygulamanızı daha önce ziyaret etmiş fakat istediğiniz aksiyonu almamış
kullanıcılarla tekrar bağlantı kurmanızı sağlar.
Örnek Hedefleme :
Son 7 gun içerisinde x ürünlerinize bakmış ve satın almadan sitenizden ayrılmış kullanıcıları düşünelim.
Bu kullanıcıları daha sonra girdikleri tüm web sitelerinde, sosyal ağlarda ve video sitelerinde sizin
reklamlarınızı, hatta ve hatta baktığı ürünleri tekrar gösterelim! Ne dersiniz hoş olmaz mı ?