Gmail Reklamları Hedeflemeleri
Gmail Reklamları birden çok hedefleme seçenekleri mevcut;
1- DOMAIN UZANTISI – ALANADINA GÖRE, BU HEDEFLEME BIZCE ÇOK MÜKEMMEL, RAKIPLERINIZIN WEB SITESI ADRESLERINI BELIRLEYEREK ONLARDAN EPOSTA ALAN KULLANICILARA GOOGLE REKLAM MODELI OLAN GMAIL REKLAMI GÖSTEREBILIRIZ. AYRICA NEGATIF LISTEYE EKLEYEREKDE GÖRMESINI ISTEMEDIĞINIZ MAIL UZANTILARINDAN EPOSTA ALANLARA GÖNDERMEYEBILIRSINIZ.
2-Anahtar kelime ile kullanıcıların son 300 aktif epostaların da geçen kelimelere göre hedefleyebiliriz, en fazla 500 kelime hedeflenebilir.
3- İLGI ALANLARINA GÖRE, GMAIL KULLANIM VE WEB KULLANIMINA GÖRE ILGI ALANLARI BELLI OLAN KULLANICILARA GMAIL SPONSORLU REKLAM GÖSTERIMI SAĞLAYABILIRIZ,
4-Ürün kategorilerine,
5- E-POSTA LISTELERINE GÖRE GMAIL SPONSORLU REKLAMLARI IÇIN HEDEFLEME YAPARAK GÖNDERIM YAPABILIRIZ.
6- IP tabanlı coğrafi hedefleme ile ülke, eyalet ve şehir’e göre gmailde reklamları gösterebilirsiniz.
7- GOOGLE ARAYÜZ DILINE GÖRE HEDEFLEME
8- Demografik Hedefleme ( Yaş ve Cinsiyet Hedefleme İmkanı)
9- GMAIL REKLAMLARI, MESLEK HEDEFLEME SEÇENEĞI
10- E-mail Listesi Hedefleme (CSV dosyasına eklenen e-mail adresleri direkt olarak hedeflenebilmektedir. Minimum 1000 Adres kullanılabilmektedir.) Toplu eposta gönderimi olarakda düşünebilirsiniz.
11- ÜRÜN FATURASI HEDEFLEME, ÖRNEĞIN TURKCELL DEN FATURA ALAN KULLANICILARA
12- Cihaz Hedefleme seçeneği; İos – Android – Tablet ve Masaüstü gibi bir çok cihazı hedefleyebilmektedir.Gmail tanıtım reklamlarının Ücretlendirmesi: Tıklama başına maaliyet(CPC) üzerinden çalışmaktadır. Banner’ın küçük haline tıklayarak banner’ın büyümesini sağlamak(expend) maliyettir.
13- DAHA ÖZEL HEDEFLEMELER IÇIN LÜTFEN BIZE ULAŞIN.