“ DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLACAK ”
NELER YAPTIK ?
BAŞARI HİKAYELERİ
Google Reklamları - başarı hikayeleri TESBİHANE TEK KILAVUZ İLE CİROSUNU 8,96 KATINA ÇIKARDI
Tesbihane 2015 yılından bu yana Google reklamları ve tüm dijital reklam çalışmaları için Tek Kılavuz Dijital Performans Ajansından profesyonel destek almaktadır.devamı »
Tüm Başarı Hikayeleri İçin Tıklayınız
KARİYER
Tek Kılavuz Ailesi'ne Hoşgeldiniz
Tek Kılavuz Dijital Performans Ajansı'nda Türkiye'nin önde gelen markalarına hizmet vermek ve gücümüze güç katmak için Ailemizin bir parçası mı olmak istiyorsunuz? Yan taraftaki form alanı ile bize ulaşın. İlgili departman sorumlumuz size ulaşsın.
BAŞVURU FORMU
E-Hırdavat Tek Kılavuz ile Cirosunu 3 ayda
%112,5 oranında arttırdı!
Mart, Nisan ve Mayıs aylarında sadece Google reklam kanallarından elde edilen online kaynaklı ciro artışı ilk ayın tam olarak 2 katıdır. Bunun yanında dönüşüm başına maliyetler ise %49,01 oranında düşürülmüştür. Ayrıca e-hirdavat.com Facebook reklamlarıyla elde ettiği online cirosunu ise 2,72 katına çıkartmıştır.


BİLGİ
www.e-hirdavat.com 1983’ten beri sektöründe var olan deneyimli ve eski bir markadır. Birçok büyük markanın bölge bayilikleri ve distribütörlüğüne sahiptir.
PROBLEM
e-hirdavat.com eski ve köklü bir marka olmasından ötürü kendine ait belli bir müşteri kitlesine sahipti. Google’da aylık 3000 – 5000 TL bütçe ile reklam çalışması yürütülüyor, fakat istenilen verim alınamıyordu. Bunun yanında Facebook üzerinden e-hırdavat sayfasını beğenen eski müşterilere, indirim, kuponlu alışveriş gibi fırsatlar olursa zaman zaman reklam veriliyordu. Tabi bu da yetersiz bir reklam çalışmasıydı.

Sektördeki tüm rakiplerin güçlü ve köklü firmalar olmasının yanında, e-ticaret alanında gelişmiş sistemlere sahip olmaları da zorlu bir rekabet ortamının doğmasının sebebiydi. Tüm bunların dışında reklam çalışmalarında dikkatli olunmasını gerektiren sektörel problemler mevcuttu. Hırdavat sektöründe birçok ürün cirosal olarak yüksek getiriye sahip olsa da, kar marjı olarak yüksek olmayan ürünlerdir. Bu da reklam çalışmalarında dönüşüm başına maliyeti kontrol altında tutmayı ve dönüşüm odaklı profesyonel bir reklam çalışmasını titizlikle yürütmeyi zorunlu kılıyordu.

Yapılan istişareler sonucunda reklamlar için harcanacak bütçenin cirodaki payı net bir şekilde belirlenerek çalışmalara başlandı.
ÇÖZÜM
Tek Kılavuz e-hirdavat.com ile çalışmaya başladığı ilk noktada var olan Google reklam yapı ve kurgusunu tamamıyla değiştirdi. Kalite puanı yüksek reklamlardan oluşan bir çalışma yürütmek çok önemliydi. Bu sebeple Google, Yandex, Bing gibi kanallarda dönüşüm ile sonuçlanan organik aramalar titizlikle incelenerek, reklam kurgu stratejileri bunlar dikkate alınarak oluşturuldu.

PLA reklamları için gerekli tüm çalışmalar özenle gerçekleştirildi ve ekstra gösterim alabilmek adına birçok detaylı çalışma gerçekleştirildi. Markanın bilinirliğinden faydalanmak ve eski müşterileri tekrar siteye çekmek adına başarılı yeniden pazarlama kurguları oluşturuldu. En az Google kadar önemli olan sosyal medya reklamlarında başarılı çalışmalar yürütüldü ve sadece eski kitleye reklam çalışmaları yapmak yerine, bu kanaldan da yeni müşteri kitleleri elde etmenin yolları sağlandı.
SONUÇ

e-hirdavat.com Tek Kılavuz ile çalışmaya başladığı tarihten itibaren başarılı reklam çalışmalarının birçok faydasını gördü. Bunlardan en önemlisinin ticaret hacminin büyümesi olduğunu söylemek mümkündür.


Dönüşüm ve ciro artışında yakalanan bu başarılı ivme e-hirdavat.com’un ticaret hacmini büyütmesinin yanı sıra eski müşteri kitlesine yenilerini de katarak bilinirliğini daha da arttırmasını sağladı.
Sadece dönüşüm ve ciro artışı yakalamak önemli değildir. Bu artışlara ancak maliyet düşüşleri de eklenirse reklam çalışmalarının başarılı olduğunu söyleyebiliriz. Yapılan detaylı araştırmalar ve yürütülen titiz çalışmalar ile kurulmuş olan yüksek kalite puanlı başarılı reklam kurgusu, ciro artışının yanında maliyetlerde de düşüş sağlamıştır.


Tüm bu başarılı verilerin sonucunda e-hirdavat.com ROI değerlerinde de istikrarlı bir yükseliş ile başarılı bir grafik çizmektedir.


Yukarıda ikinci ROI grafiğinde de görüldüğü üzere sadece Google kanalında değil sosyal medya reklamlarında da aynı başarı yakalanmıştır.


Biz Sizi Arayalım