“ DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLACAK ”
NELER YAPTIK ?
BAŞARI HİKAYELERİ
Google Reklamları - başarı hikayeleri TESBİHANE TEK KILAVUZ İLE CİROSUNU 8,96 KATINA ÇIKARDI
Tesbihane 2015 yılından bu yana Google reklamları ve tüm dijital reklam çalışmaları için Tek Kılavuz Dijital Performans Ajansından profesyonel destek almaktadır.devamı »
Tüm Başarı Hikayeleri İçin Tıklayınız
KARİYER
Tek Kılavuz Ailesi'ne Hoşgeldiniz
Tek Kılavuz Dijital Performans Ajansı'nda Türkiye'nin önde gelen markalarına hizmet vermek ve gücümüze güç katmak için Ailemizin bir parçası mı olmak istiyorsunuz? Yan taraftaki form alanı ile bize ulaşın. İlgili departman sorumlumuz size ulaşsın.
BAŞVURU FORMU
Kenshoo ™ + Criteo Entegrasyonu ile Satışlarınız Artsın
Kenshoo ™ ve Criteo, reklamverenlerin dijital pazarlama karmanızı tam olarak görüntüleyebilmesi için ortaklık kurdu. Criteo yeniden pazarlama kampanyalarını yönetmek ve optimize etmek için Kenshoo'nun güçlü arayüzünden ve sağlam raporlama çözümlerinden yararlanın. Aramayı ve yeniden hedeflemeyi birlikte etkinleştirin ve dönüşümleri ve Yatırım Getirinizi artırın.

Criteo dijital reklamcılıkta remarketing teknolojisi geliştirerek büyük bir fark yaratmış Fransız girişimidir.

Yeniden pazarlama konusunda, sitenize gelen ziyaretçilerin hareketlerini öğrenen ve buna göre yeniden pazarlama reklamlarınızı otomatik olarak çeşitleyen sistemi ile en etkin seçeneklerden bir tanesidir.

Tek Kılavuz Dijital Performans ajansı, bu mecranın optimize edilmesi ve performansını arttırılması için Kenshoo ile benzersiz kurgular oluşturur.

MUŞTERİ KAZANIMI
Alakalı hedef kitlelerin satın almak için sitenize geri getirmek için dijital güçlü ve kanıtlanmış aracımızdan en iyi şekilde yararlanın. Ücretli arama yoluyla ziyaretçileri elde edin ve görüntünün yeniden hedeflenmesi ile kayıp umutları değiştirin
BAŞARILI İŞÇİLİK
Tek bakışta kontrol paneli görüntüsü için yeniden hedefleme ve arama performans metriklerini arama ve yeniden hedefleme kanallarında yönetmek için birleştirilmiş bir arabirimden yararlanın.
İZLEME VE ANALİZ
Kenshoo'nun tescilli veri toplama ve izleme sistemlerini kullanarak ücretli arama ile tıklamaları yeniden hedefleme arasındaki etkileşimleri takip edin ve optimize edin. Dönüşümler ve tıklamalar, doğruluğunu ve çift sayım olasılığını ortadan kaldırarak tek bir platformda kaydedilir.
KOLİSTİK RAPORLAMA
Dijital tam raporlama çözümünüzün bütünsel bir görünümünü yaşayın. Pazarlama karmanızı, arama dönüşümü ve hedeflemenin dönüşümleri artırmak için nasıl birlikte çalıştığını gösteren Dönüşüm Yolu gibi raporlarla daha iyi bir anlayış elde edin.
ATTRIBUTION DEĞERİ
Raporlamayla açığa çıkan analizlere dayalı olarak tüm tıklamaların sırasını ve yeniden hedeflemek için akıllıca değer atfedin (ATTRIBUTION). "Tercih-Son" ve "U-şeklinde" modeller de dahil olmak üzere bir dizi ilişkilendirme seçeneği arasından seçim yapın.
Daha Fazla Bilgi İçin Bizimle İletişime Geçin
Criteo Yeniden Pazarlama Nasıl Çalışır?
Birisi sitenizi ziyaret eder, ancak istediğiniz işlemi yapmadan (satın alma, kaydolma, vb.) web sitenizi terk eder.
Daha sonra, herhangi bir cihazdayken, reklamınızın gösterimi için tekrar hedeflenirler.
Ziyaretçinin ilgisi tekrar kazanılır ve istenen işlemi tamamlamak için sitenize geri dönerler.
Criteo Tahminli Arama
Google Alışveriş'e oyunla değişen bir yaklaşım, perakendeciler için daha yüksek yatırım getirisi sağlamanın kanıtıdır - sabit maliyetle% 49 daha fazla gelir. Reaktif, manuel olarak yönlendirilen Ürün Listeleme Reklamları (PLA) yaklaşımının tersine, Criteo Tahmini Arama, özellikle Google Alışveriş'ten daha fazla satış ve yatırım getirisi sağlamak için az çaba sarf etmeye yönelik olarak üretilmiştir.
Criteo Sponsorlu Ürünler
Criteo, performansı artırmak ve ürün markaları için satışları hızlandırmak için dünyanın önde gelen perakendecileriyle ortaklık kuruyor. Reklamverenler, pazar içi alışveriş yapan, ürünlere trafik çekmek ve sonuçta ortaya çıkan satışları yapmak için Criteo Sponsorlu Ürünler'i kullanmaktadır. Perakendeciler, sitelerine gömülü olan yerel reklam yerleşimleriyle kazançlarını artırabilir.
Criteo Dinamik Yeniden Hedefleme
Criteo Dinamik Retargeting, e-ticaret işletmeleri için müşterileri dinamik, kişiselleştirilmiş reklamlar daha önce baktığı ürünleri veya sepetinde unuttuğu ürünler ile akıllıca satışa yönlendirir. 
Criteo Dinamik E-postası
E-posta için performans geliştirme pazarlama çözümü, mevcut programınızla ulaşamadığınız yeni alışveriş yapan kullanıcıları bulup bunlara çekişerek mevcut e-posta çözümünüzü tamamlar.  Criteo Dinamik Email, sıradan web sitesi ziyaretçilerini alıcıya çevirmeye yardımcı olur:

Daha önce göz atma davranışına dayanan satın alma önerileri ile kişiselleştirilmiş e-postalar gönderme

Şirketinizden gerçek zamanlı tetikleyici e-postalar alabilecek herkesi hariç tutma

Marka yönergelerinizle tutarlı olan mesajları uyarlama - tüm cihazlar arasında

Platformumuzu kullanan pazarlamacılar ortalama açık oranları yaklaşık% 30 ve ortalama tıklama oranlarını% 25'in üstünde görmektedir.

Tüketici gizliliğinde endüstri lideri olarak bu çözümün sıkı kullanıcı onayı ve devre dışı bırakma süreçlerine bağlı kaldığından emin olabilirsiniz.  Performans pazarlama ödeme modelimize uygun olarak, yalnızca birisi açıp tıkladığında faturalandırılırsınız.


Biz Sizi Arayalım