Criteo Tahminli Arama
Google Alışveriş'e oyunla değişen bir yaklaşım, perakendeciler için daha yüksek yatırım getirisi sağlamanın kanıtıdır - sabit maliyetle%
49 daha fazla gelir. Reaktif, manuel olarak yönlendirilen Ürün Listeleme Reklamları (PLA) yaklaşımının tersine, Criteo Tahmini Arama,
özellikle Google Alışveriş'ten daha fazla satış ve yatırım getirisi sağlamak için az çaba sarf etmeye yönelik olarak üretilmiştir.
Criteo Sponsorlu Ürünler
Criteo, performansı artırmak ve ürün markaları için satışları hızlandırmak için dünyanın önde gelen perakendecileriyle
ortaklık kuruyor. Reklamverenler, pazar içi alışveriş yapan, ürünlere trafik çekmek ve sonuçta ortaya çıkan satışları yapmak için Criteo Sponsorlu
Ürünler'i kullanmaktadır. Perakendeciler, sitelerine gömülü olan yerel reklam yerleşimleriyle kazançlarını artırabilir.
Criteo Dinamik Yeniden Hedefleme
Criteo Dinamik Retargeting, e-ticaret işletmeleri için müşterileri dinamik, kişiselleştirilmiş reklamlar daha önce baktığı ürünleri veya
sepetinde unuttuğu ürünler ile akıllıca satışa yönlendirir.
Criteo Dinamik E-postası
E-posta için performans geliştirme pazarlama çözümü, mevcut programınızla ulaşamadığınız yeni alışveriş yapan kullanıcıları
bulup bunlara çekişerek mevcut e-posta çözümünüzü tamamlar.
Criteo Dinamik Email, sıradan web sitesi ziyaretçilerini alıcıya çevirmeye yardımcı olur:
Daha önce göz atma davranışına dayanan satın alma önerileri ile kişiselleştirilmiş e-postalar gönderme
Şirketinizden gerçek zamanlı tetikleyici e-postalar alabilecek herkesi hariç tutma
Marka yönergelerinizle tutarlı olan mesajları uyarlama - tüm cihazlar arasında
Platformumuzu kullanan pazarlamacılar ortalama açık oranları yaklaşık% 30 ve ortalama tıklama oranlarını% 25'in üstünde görmektedir.
Tüketici gizliliğinde endüstri lideri olarak bu çözümün sıkı kullanıcı onayı ve devre dışı bırakma süreçlerine bağlı kaldığından emin olabilirsiniz.
Performans pazarlama ödeme modelimize uygun olarak, yalnızca birisi açıp tıkladığında faturalandırılırsınız.